
Keiu Laur
Keiu on lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari, on läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala. Keiu on töötanud õpetajana lasteaias ja hoidjana mängutoas. Lisaks on ta olnud suviti Õpilasmalevas rühmajuht. Oma diplomitöö koostas Keiu teemal: „Mäng ja mänguasjad kahe põlvkonna võrdluses“ ning omab seetõttu väga head ülevaadet mängust, õppemängudest ning mängulisest õppimisest. Keiu on öelnud: Nii kaua kui lapsel on põnev, ta ka õpib. Keiu peab oluliseks, et lapsel oleks huvitav õppida, sest seeläbi arevad sotsiaalsed oskused eelkooliklassis ja edaspidi koolis toimetulemiseks. Nii ongi õpetajatöö Keiu jaoks väljakutse, pakkuda alati midagi uut ja huvitavat, lapsele piisavalt pingutamist ning samas alati midagi mängulist. Õpetaja töö on õppimine õppija jaoks huvitavaks muuta. Keiu jaoks on väga oluline õpetaja pidev erialane areng. Seetõttu on ta läbinud erinevaid koolitusi: “Õpime lugema!”, “Käitumishäiretega laps lasteaias”, “Rasked kõnelused lapsevanematega”, “Düsleksiakoolitus”, “Kirjaoskuse mitu nägu”, “Autistlike eripäradega laps ja autismipedagoogika”.
Keiu töötab eelkooli õpetajana alates 2017. aasta sügisest. Oma suved veedab Keiu lastelaagreid korraldades.
Keiul on kaks last: 16-aastane tütar Linda ja 11-aastane poeg Erik.

Carolin Kaubi
Carolin on lõpetanud 2018. aastal Tallinna Ülikooli psühholoogia eriala, spetsialiseerumisega inimeseõpetusele. Carolin töötab Jüri gümnaasiumis väikeklassi ja inglise keele õpetajana alates 2018. aastast. Täiendõppena on tal läbitud 2021. aastal Tartu Ülikooli Pedagoogika kursus. Lisaks on Carolin osalenud mitmetel koolitustel seoses erivajadusega lapse toetamisel klassis ja olnud eraõpetaja matemaatikas ja inglise keeles. Carolinile on oluline, et igale lapsele oleks õppimine kui põnev uute teadmiste saamine läbi mänguliste ja praktiliste tegevuste. Carolin leiab, et õpilase eripärade märkamine, koostöö lapsevanema, õpetaja ja õpilasega on tulemusliku õppe alustalad.
Carolinil on kaks last. 8a poeg ja 2a tütar.

Helen Turmann
Olen omandanud bakalaureusekraadi (eripedagoogika) Tallinna Ülikoolis 2017 aastal ja magistrikraadi (eripedagoogika) Tartu Ülikoolis 2022 aastal. Töökogemust on aastate jooksul juba üksjagu kogunenud. Esimene erialane töökoht oli tasandusrühmas õpetaja ametikohal. Tänaseks olen töötanud eripedagoogina nii koolis, lasteaias kui ka rehabilitatsioonikeskuses. Ühtlasi olen läbi viinud 1-2 klassi lastele Kolme Põrsakese teadusringe, olnud riigieksamite välisvaatlejaks, osalenud kaasava haridusega seotud projektis stipendaadina. Eks väljakutsed on need, mis värskena hoiavad. Niiet.. Lauri eelkool it is ![]()

Liina Siht
Liina töötab Kurtna Koolis õpetajana aastast 2020. Suviti on Liina ka lasteaias abiõpetaja. Liina armastab lastega töötamist ja peab oluliseks nende arengu toetamist. Seetõttu on ta läbinud mitmeid erinevaid koolitusi: “Traumateadlik kool”, “Algklassilaste sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste arendamine”, “Toimetulek verbaalse agressiooniga”, “ATH laste eripärad ja toetamine”. Liina peab oluliseks koostööd lapsevanemate ja tugispetsialistidega, et laps oleks eelkooli lõpuks valmis astuma esimesse klassi.
Liinal on kaks toredat poega, vanuses 7 ja 17.

Marian Laur
Minu nimi on Marian. Olen 22-aastane neiu, kes on Tartu Ülikoolis ajaloo bakalaureuse lõpetanud. Tulevikus soovin logopeediks saada. Suviti olen töötanud lasteaedades ning lastelaagrites abilisena, samuti lapsehoidjana. Lisaks olen andnud eratunde eri vanuses lastele. Aasta aega olen töötanud erivajadustega laste tugiisikuna. Pean oluliseks, et lastel oleks õppimisel hea olla ning nad tunneksid, et nendega arvestatakse ja neid kuulatakse. Mina töötan Õpetaja Lauri Eelkoolis abiõpetajana.

Melany Lensin
Tere! Alustan sügisel kolmandat kursust Tartu Ülikoolis klassiõpetaja erialal. Olen omandanud väärtuslikke kogemusi üliõpilaste vabatahtliku abiõpetaja programmi kaudu, kus olen töötanud abiõpetajana nii tava- kui ka erivajadustega laste koolis ning lasteaias eelkoolirühmas. Lisaks olen töötanud lastehoius ja praegu tegutsen lapsehoidjana ühes peres. Olen lastega töötanud kokku kaks aastat, ning selle aja jooksul olen mõistnud, et just see töö paneb mu silmad särama. Õpetaja Lauri Eelkool on minu jaoks uus ja põnev väljakutse, mis innustab mind veelgi enam pingutama, et panustada meie laste arengusse. Tulevase õpetaja ja praeguse üliõpilasena pean kõige olulisemaks õpilastes huvi äratamist, sest see on edasise arengu alus. Laste puhul väljendub see huvi mängulises ja loovas õppes. Samuti pean väga tähtsaks koostööd lastevanematega, et toetada õpilase arengut nii moraalselt kui ka sotsiaalselt.

Merli Männamaa
Merli on lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari ning läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala.
Lasteasutuses on Merlil töökogemust 17 aastat, milllest 4 aastat on ta töötanud Kurtna Koolis. 2020 aastal tunnustati Merlit “Aasta lasteaiaõpetaja” tiitliga.
Merli jaoks on väga tähtis oma töös kasutada õpetamisel mängu ning teisi aktiivset õppimist ja loovust toetavaid meetodeid. Õppimine peab olema lapse jaoks lõbus ja mänguline. Sellest lähtuvalt on valitud ka tema viimased läbitud täiendkoolitused: “Laste loovuse arendamine ja õppimine läbi mängu”, “Lapse loovuse ning kuulamis-ja lugemisoskuse arendamine”, “Emotsioonidega toimetulek”, “Emakeel on kõikjal: tegevuspõhine keeleline arendamine”.
Merlil on kolm last, 10 ja 2 aastased tütred ja 7 aastane poeg.

Nele Jürs
Nele on lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari, on läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala.
Nele töötab Kohila Männi lasteaias õpetajana ja omab üle 10 aastast töökogemust. Nele peab oluliseks lastele turvalise ja toetava keskkonna loomist, kus lapsed saavad areneda ja õppida läbi mängu ja avastamise. Nele on kindlalt veendunud, et on oluline kohandada õppetööd iga lapse individuaalsetele vajadustele ja arengutasemele vastavaks. Nele on läbinud erinevaid koolitusi toetamaks lugemis-ja kirjutamiseelduste ning oskuste arendamist
koolieelses eas ning rohkelt mängualaseid koolitusi.

Sandra Lõõnik
Olen lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari ning läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala. Töökogemust lasteaias on mul kokku 16 aastat, viimased 12 aastat olen töötanud Tapal Lasteaias Pisipõnn. Olen kooli saatnud neli rühmatäit lapsi, kogemusi on nii väiksemate kui suuremate laste õpetamisel. Oma töös pean oluliseks koostööd: nii oma rühma meeskonnaga kui ka lapsevanematega. Laste kasvatamisel ja õpetamisel püüan arvestada iga lapse individuaalsete oskustega ja seeläbi luua igale lapsele parim võimalik õppekeskkond. Töös lastega tunnen rõõmu igast päevast: on ilus mõelda, et saan anda killukese endast igale lapsele eluteele kaasa!
Mul on 2 vahvat poega vanuses 7 ja 13.

Johanna Tammiste
Johanna õpib Tallinna Ülikoolis pedagoogikat ning töötab neljandat aastat õpetajana. Hetkel õpetab ta Kohila Gümnaasiumis algklasse. Õpetajatöö kõrval on ta ka kahe lapse ema – just oma lapse arengut toetada soovides leidis Johanna tee Lauri Eelkooli, kus tal praegu on võimalus panustada ka teiste laste kasvamise ja õppimise toetamisel. Oma töös peab Johanna oluliseks mängulisust ja loovust. Ta kasutab aktiivõppemeetodeid, et lapsed saaksid ise avastada ja kogeda, ning leiab ülesannetele loomingulise lähenemise. Ta usub, et just uudishimu ja rõõm õppimisest aitavad lastel kasvada enesekindlateks ja rõõmsameelseteks koolilasteks.

Külli Tepponainen
Õpetajaametit olen pidanud juba üle kümne aasta, pühendunud klassiõpetaja olnud aga 2 aastat. Minu töö aluseks on siiras huvi laste arengu ning heaolu vastu. Minu eesmärgiks on luua turvaline, toetav ja õppimist soodustav keskkond, kus iga õpilane tunneb end märgatud ja väärtustatuna.Pean enda tugevuseks oskuslikku suhtlemist nii laste kui lastevanematega ning suhtlemisel on mulle oluline olla sõbralik ning lugupidav. Olen avatud, koostööaldis ja hea kuulaja.Õpetamine on minu jaoks teadlik ja sihipärane tegevus – pean tähtsaks kohandada õppemeetodeid vastavalt õpilaste vajadustele ning leida viise, kuidas hoida laste huvi õppimise vastu elavana. Õpetajatöös on minu jaoks tähtsal kohal loovus, kannatlikkus ja järjekindlus.
Teen oma tööd alati südamega ja soovin olla õpilastele heaks eeskujuks.

Mariana Liiv
Olen lõpetanud Tartu Ülikooli eripedagoogika ja logopeedia magistriõppe. Minu töö keskmes on laste arengu toetamine, õpisraskuste leevendamine ja/või ületamine ning lapsevanemate ja õpetajate nõustamine. Usun, et parimad tulemused sünnivad koostöös – kui laps, pere ja spetsialist tegutsevad ühiselt, on iga samm edasi kindlam ja rõõmsam. Ka pealtnäha väikesed saavutused on olulised edasiminekud! Lapsega töötades lähtun tema individuaalsetest vajadustest ja huvidest. Kasutan mängulisi ning arendavaid tegevusi, et õppimine oleks lapse jaoks põnev ja turvaline kogemus. Minu eesmärk on luua keskkond, kus laps tunneb end hoituna, julgeb proovida ja oma tundeid ja arvamust avaldada ning tunneb rõõmu nii õppimisest kui ka arenemisest. Väärtustan ka eksimist väga kõrgelt, sest see annab parimad eeldused ennastjuhtiva õppija arenguks. Toetan ka lapsevanemaid, jagades praktilisi nõuandeid ja ideid, kuidas igapäevaelus lapse arengut toetada. Olen alati valmis kuulama, arutama ja küsimustele vastama. Koostöös peitub edu võti!

Anni Granström
Olen omandanud Tartu Ülikoolis logopeedi magistrikraadi. Logopeedina olen töötanud nii lasteaias, rehabilitatsioonikeskuses kui ka erapraksises, täiendan ennast järjepidevalt ka erialastel koolitustel. Minu klientideks on peamiselt eelkooliealised lapsed ja algklasside õpilased. Oma töös pean oluliseks hea kontakti saamist lapsega, individuaalset lähenemist ja head koostööd perega. Mind paelub logopeeditöö mitmekesisus – iga laps on oma oskuste ja huvidega erinev, seetõttu iga teraapiatund on eriline ja kordumatu. Oma loomult olen rahulik, toetav ja mänguline.

Henriette Mahon
Olen töötanud õpetajana kaks aastat ning olnud juhendajaks erinevates lastelaagrites. Olen kannatlik ja rõõmsameelne õpetaja, kelle jaoks on oluline luua lastele turvaline ja rõõmus õpikeskkond. Minu eesmärk on äratada lastes huvi teadmiste vastu mängulisel ja looval viisil, arendades nende iseseisvust, koostööoskust ja enesekindlust. Pean oluliseks, et iga laps tunneks kuuluvust ning omandaks teadmisi endale sobivas stiilis.
