Meie õpetajad

Harjumaa eelkooli õpetaja Keiu Laur

Keiu Laur

Keiu on lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari, on läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala. Keiu on töötanud õpetajana lasteaias ja hoidjana mängutoas. Lisaks on ta olnud suviti Õpilasmalevas rühmajuht. Oma diplomitöö koostas Keiu teemal: „Mäng ja mänguasjad kahe põlvkonna võrdluses“ ning omab seetõttu väga head ülevaadet mängust, õppemängudest ning mängulisest õppimisest. Keiu on öelnud: Nii kaua kui lapsel on põnev, ta ka õpib. Keiu peab oluliseks, et lapsel oleks huvitav õppida, sest seeläbi arevad sotsiaalsed oskused eelkooliklassis ja edaspidi koolis toimetulemiseks. Nii ongi õpetajatöö Keiu jaoks väljakutse, pakkuda alati midagi uut ja huvitavat, lapsele piisavalt pingutamist ning samas alati midagi mängulist. Õpetaja töö on õppimine õppija jaoks huvitavaks muuta. Keiu jaoks on väga oluline õpetaja pidev erialane areng. Seetõttu on ta läbinud erinevaid koolitusi: “Õpime lugema!”, “Käitumishäiretega laps lasteaias”, “Rasked kõnelused lapsevanematega”, “Düsleksiakoolitus”, “Kirjaoskuse mitu nägu”, “Autistlike eripäradega laps ja autismipedagoogika”.

Keiu töötab eelkooli õpetajana alates 2017. aasta sügisest. Oma suved veedab Keiu lastelaagreid korraldades. 

Keiul on kaks last: 15-aastane tütar Linda ja 10-aastane poeg Erik.

Õpetaja Lauri Eelkool

Carolin Kaubi

Carolin on lõpetanud 2018. aastal Tallinna Ülikooli psühholoogia eriala, spetsialiseerumisega inimeseõpetusele. Carolin töötab Jüri gümnaasiumis väikeklassi ja inglise keele õpetajana alates 2018. aastast. Täiendõppena on tal läbitud 2021. aastal Tartu Ülikooli Pedagoogika kursus. Lisaks on Carolin osalenud mitmetel koolitustel seoses erivajadusega lapse toetamisel klassis ja olnud eraõpetaja matemaatikas ja inglise keeles. Carolinile on oluline, et igale lapsele oleks õppimine kui põnev uute teadmiste saamine läbi mänguliste ja praktiliste tegevuste. Carolin leiab, et õpilase eripärade märkamine, koostöö lapsevanema, õpetaja ja õpilasega on tulemusliku õppe alustalad.

Carolinil on kaks last. 8a poeg ja 2a tütar.

Tartu eelkooli õpetaja Helen Turmann

Helen Turmann

Olen omandanud bakalaureusekraadi (eripedagoogika) Tallinna Ülikoolis 2017 aastal ja magistrikraadi (eripedagoogika) Tartu Ülikoolis 2022 aastal. Töökogemust on aastate jooksul juba üksjagu kogunenud. Esimene erialane töökoht oli tasandusrühmas õpetaja ametikohal. Tänaseks olen töötanud eripedagoogina nii koolis, lasteaias kui ka rehabilitatsioonikeskuses. Ühtlasi olen läbi viinud 1-2 klassi lastele Kolme Põrsakese teadusringe, olnud riigieksamite välisvaatlejaks, osalenud kaasava haridusega seotud projektis stipendaadina. Eks väljakutsed on need, mis värskena hoiavad. Niiet.. Lauri eelkool it is 🙂

Kurtna eelkooli õpetaja Helen Turmann

Liina Siht

Liina töötab Kurtna Koolis õpetajana aastast 2020. Suviti on Liina ka lasteaias abiõpetaja. Liina armastab lastega töötamist ja peab oluliseks nende arengu toetamist. Seetõttu on ta läbinud mitmeid erinevaid koolitusi: “Traumateadlik kool”, “Algklassilaste sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste arendamine”, “Toimetulek verbaalse agressiooniga”, “ATH laste eripärad ja toetamine”. Liina peab oluliseks koostööd lapsevanemate ja tugispetsialistidega, et laps oleks eelkooli lõpuks valmis astuma esimesse klassi.

Liinal on kaks toredat poega, vanuses 7 ja 17.

Tartu eelkooli õpetaja Helen Turmann

Marian Laur

Minu nimi on Marian. Olen 22-aastane neiu, kes on Tartu Ülikoolis ajaloo bakalaureuse lõpetanud. Tulevikus soovin logopeediks saada. Suviti olen töötanud lasteaedades ning lastelaagrites abilisena, samuti lapsehoidjana. Lisaks olen andnud eratunde eri vanuses lastele. Aasta aega olen töötanud erivajadustega laste tugiisikuna. Pean oluliseks, et lastel oleks õppimisel hea olla ning nad tunneksid, et nendega arvestatakse ja neid kuulatakse. Mina töötan Õpetaja Lauri Eelkoolis abiõpetajana.

Tartu eelkooli õpetaja Melany Lensin

Melany Lensin

Tere! Alustan sügisel kolmandat kursust Tartu Ülikoolis klassiõpetaja erialal. Olen omandanud väärtuslikke kogemusi üliõpilaste vabatahtliku abiõpetaja programmi kaudu, kus olen töötanud abiõpetajana nii tava- kui ka erivajadustega laste koolis ning lasteaias eelkoolirühmas. Lisaks olen töötanud lastehoius ja praegu tegutsen lapsehoidjana ühes peres. Olen lastega töötanud kokku kaks aastat, ning selle aja jooksul olen mõistnud, et just see töö paneb mu silmad särama. Õpetaja Lauri Eelkool on minu jaoks uus ja põnev väljakutse, mis innustab mind veelgi enam pingutama, et panustada meie laste arengusse. Tulevase õpetaja ja praeguse üliõpilasena pean kõige olulisemaks õpilastes huvi äratamist, sest see on edasise arengu alus. Laste puhul väljendub see huvi mängulises ja loovas õppes. Samuti pean väga tähtsaks koostööd lastevanematega, et toetada õpilase arengut nii moraalselt kui ka sotsiaalselt.

Lauri eelkooli õpetaja Merli Männamaa

Merli Männamaa

Merli on lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari ning läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala.
Lasteasutuses on Merlil töökogemust 17 aastat, milllest 4 aastat on ta töötanud Kurtna Koolis. 2020 aastal tunnustati Merlit “Aasta lasteaiaõpetaja” tiitliga.
Merli jaoks on väga tähtis oma töös kasutada õpetamisel mängu ning teisi aktiivset õppimist ja loovust toetavaid meetodeid. Õppimine peab olema lapse jaoks lõbus ja mänguline. Sellest lähtuvalt on valitud ka tema viimased läbitud täiendkoolitused: “Laste loovuse arendamine ja õppimine läbi mängu”, “Lapse loovuse ning kuulamis-ja lugemisoskuse arendamine”, “Emotsioonidega toimetulek”, “Emakeel on kõikjal: tegevuspõhine keeleline arendamine”.

Merlil on kolm last, 10 ja 2 aastased tütred ja 7 aastane poeg.

Lauri eelkooli õpetaja Nele Jürs

Nele Jürs

Nele on lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari, on läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala.
Nele töötab Kohila Männi lasteaias õpetajana ja omab üle 10 aastast töökogemust. Nele peab oluliseks lastele turvalise ja toetava keskkonna loomist, kus lapsed saavad areneda ja õppida läbi mängu ja avastamise. Nele on kindlalt veendunud, et on oluline kohandada õppetööd iga lapse individuaalsetele vajadustele ja arengutasemele vastavaks. Nele on läbinud erinevaid koolitusi toetamaks lugemis-ja kirjutamiseelduste ning oskuste arendamist
koolieelses eas ning rohkelt mängualaseid koolitusi.

Lauri eelkooli õpetaja Sandra Lõõnik

Sandra Lõõnik

Olen lõpetanud 2008. aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari ning läbinud rakenduskõrghariduse õppekava ja omandanud koolieelse lasteasutuse õpetaja eriala. Töökogemust lasteaias on mul kokku 16 aastat, viimased 12 aastat olen töötanud Tapal Lasteaias Pisipõnn. Olen kooli saatnud neli rühmatäit lapsi, kogemusi on nii väiksemate kui suuremate laste õpetamisel. Oma töös pean oluliseks koostööd: nii oma rühma meeskonnaga kui ka lapsevanematega. Laste kasvatamisel ja õpetamisel püüan arvestada iga lapse individuaalsete oskustega ja seeläbi luua igale lapsele parim võimalik õppekeskkond. Töös lastega tunnen rõõmu igast päevast: on ilus mõelda, et saan anda killukese endast igale lapsele eluteele kaasa!

Mul on 2 vahvat poega vanuses 7 ja 13.

Kadri Reinap

Olen omandanud 2007. aastal rakenduskõrghariduse Tallinna Pedagoogilise Seminari koolieelse lasteasutuse õpetaja erialal. Lisaks olen 2019. aastal omandanud magistrikraadi organisatsioonikäitumise erialal. Aastate vältel on mulle sügavalt huvi pakkunud laste psühholoogiat ja eripedagoogilist lähenemist puudutavad teemad. Olen töötanud alushariduses 18 aastat erinevatel ametitel. Viimased 3 aastat juhtinud üht Rae valla lasteaeda ja hetkel tegelen ajutiselt Rae valla eralastehoius „Elsa ja Gusti juures“ juhtiva õpetajana. Lisaks olen 6 aastat toetanud asendushoolduselt ellu astuvaid noorukeid ning juhendanud 2 aastat Õpilasmalevaid. Minu jaoks on oluline lapse enesetaju ja minapildi kujunemine. Lapse tugevustele ja huvidele toetudes saab edukalt kasvatada lapse isiksuse ja enesekindluse kujunemist, mis on ühiskonnas olulise väärtusega. Vähemtähtsaks ei pea ma loogilise mõtlemise arendamist ning vajalike igapäevaste oskuste omandamist. Usaldusuhte loomine lapsega ning võimalusterohke keskkonna loomine on alus pingevabale ja mängulisele õppetööle. Laps õpib kõige paremini siis, kui tal on hea olla, tegevus on võimetele kohane ja huvitav. Väärtustan eelkõige lapsekeskse metoodika maksimaalset põimimist õppetöösse.

Olen uhke, et mul on kaks tublit poega, 14aastane ja 2aastane.

Scroll to Top